sunnuntai 30. marraskuuta 2014

@Pori

MKTO - Thank you
24.11 028 30.11 013 15850454401_31aa100fa6_c 24.11 005 15826632666_16f3bc957f_h 24.11 021 Mun viime viikkoihin on mahtunut tosi paljon tekemistä, jonka takia en oo tänne blogin puolelle kerennyt oikeestaan yhtään tulla kirjottelemaan! Viime viikonloppuna oltiin mun perheen kanssa Porissa. Lauantai meni oikeestaan kokonaan kauppoja kierellessä Puuvillan uudessa ostoskeskuksessa. Pori kuuluu mun ihan lemppari kaupunkeihin Suomessa, siellä on vaan etenkin kesäsin niin kaunista ja sit Yyteri on upee vuoden ajasta riippumatta. Käytiinkin sunnuntaina aamu lenkillä meren rannalla. Viikolla käytiin Kertun kanssa katsomassa Nälkäpelin uusin, ja pakko sanoo et olin vähän pettynyt, tai sit vaan ootin liikoja. Ehkä suurin syy kuitenkin oli se, että Josh Hutchersonilla oli niin pieni rooli tossa osassa haha. Eilen vietin ihanan illan äidin kanssa kotona, tehtiin glögiä, syötiin pipareita ja koristeltiin kotia joulu kuntoon! Tän päivän suunnitelmissa on varmaan ihan vaan mennä bodypumppiin, ja siihen asti aattelin  vaan löhöillä ja katella Pretty little liarseja. Huomenna mulla alkaakin työt, joten koulu loppui mun osalta jo torstaina! Ja ainiin mun joulukalenteri idea vähän kärsi, nimittäin mulla ei oo ollutkaan aikaa niin paljoo kun oletin. Mutta sovelsin sen sillain et joka sunnuntai ja keskiviikko tulee DIY ohjeita! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti