tiistai 11. marraskuuta 2014

11.11.2014

lohja 216 lohja 011 lohja 223 lohja 073 lohja 192-horz lohja 026 Päätin näin etäpäivän vapaapäivän kunniaks tulla jakamaan parit kuvat viimeviikolta.Vietin viikonlopun mun isoäidillä perinteiseen tapaan. Mun ihana serkkunen tuli yökylään ja kerettiin tekeen tosi paljon kaikkea. Syötyäkin tuli ainakin viikon edestä! Vietän aina melkeimpä parhaat ja hauskimmat viikonloput kun vieraillaan Lohjalla. Kouluviikko vierähti nopeasti ja torstaina mun päivä parani hetkessä kun ihana Jutta oli tullut yllätys vierailulle, ei oltukkaan nähty aikoihin! Mun perjantai aamua piristi paksu lumikerros, joka oli yön aikana tullut, tosin nyt tuolla sataa vettä eikä lumesta ole enään tietookaan. Rakastan just tätä vuoden aikaa yli kaiken, kun kaikkia joulujuttuja alkaa pikkuhiljaa tulla kauppoihin ja jospa se lumikin sieltä kohta tulis pysyvästi! Alotin mun aamun hyvällä aamupalalla ja kokkailin jopa pannareita vähän terveellisemmässä muodossa (Oon tehnyt kaikkeni vältelläkseni kahta aika isoa etätyötä mitkä mua wilmassa odottaa) Mutta nyt oon tullut tilanteeseen, jossa mun vaihtoehdot on keittiön siivoominen tai noiden tehtävien teko! Ihanaa viikkoa teille :)! Ja ainiin mun on pakko jo kertoo, että mun blogiini on tulossa joulukalenteri heti enskuussa, oon tosi innoissani! 24 Ideaa on jo keksittynä ja kohta alan toteutteleen niitä ja kokoon postauksia! Stay tuned!

2 kommenttia: