perjantai 31. lokakuuta 2014

Being happy doesn't mean that everything is perfect. It simply means that you've decided to look beyond the flaws and imperfections

31.10 091 26.10 256 TALVI 001 26 31.10 083 TALVI 004 Aika on taas vierähtänyt tosi nopeeta ja palasin syyslomalta takaisin kouluun viimeviikolla. Lomalla vietin aikaa mun kavereiden kanssa ja rempattiin mun huonetta vähän uuteen uskoon, alko jo vähän tökkiä mun koko pinkki huone jonka Liisa13v seiskaluokkalainen halusi. Isi kyllä tällä kertaa laitto mut ihan itse maalaamaan ja äidin avustuksella siinä onnistuinkin, vaikka meinasin vaipua epätoivoon maalikaupassa, jossa mulle selvis esimerkiksi fakta että valkoisessa on eri sävyjä ja sitä seinää ei ihan noin vaan aleta maalaamaan! Käytiin myös tyttöjen kanssa leffassa katsomassa The maze runner eli suomennettuna Labyrintti ja tykkäsin kyllä ite ainakin tosi paljon. Vaikka se olikin ihan älyttömän ahdistava ja pelottava ja ensimmäisen 10 minuutin jälkeen aloin jo silmäillä leffateatterin ulos käyntiä oon tosi ylpee että katoin sen ainakin melkein kokonaan loppuun asti (Pidin silmiä kiinni joka toinen sekuntti) koska jälkeenpäin mietittynä se oli ihan älyttömän hyvin tehty ja yhtään ei tiennyt mitä tapahtuu seuraavaksi. Mun viimeviikkoa piristi (Hyvä että selvin hengissä tiedosta et oltiin saatu liput) myös tieto, että ensi kesänä pääsen One Directionin keikalle, oon tosi innoissani! Nyt vietän vapaapäivää ihan vaan kotona, ja illemmalla nään mun ihania ystäviä :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti