torstai 9. lokakuuta 2014

The best thing in the world is seeing people smiling because of you

Echosmith - Cool kids
IMG_9251-horz IMG_9310 IMG_9296 IMG_9301 IMG_9289 Vietin viikonlopun Kajaanissa mun isoäidin synttäreillä! Rakastan sitä kaupunkia ja siellä tulee aina jotenkin tosi kotoisa olo. Perjantai-iltana saavuttiin meidän hotellille ja käytiin vielä illallisella. Myöhemmin lähdin siskon kanssa kuvailemaan, mutta oli niin pimeetä ja sumusta, että se osottautui vähän turhaks keissiks. Lauantaina juhlien jälkeen mun muu perhe meni kylpylään, mutta mua ei oo ikinä innostanu lillua samassa altaassa miljoonan muun turistin kanssa, joten näin parhaaks skipata sen. Sillä aikaa kävin kuitenkin kävelyllä ihanassa rannassa ja kiersin lopulta melko pitkän reitin ja olin hukassakin vähän väliä. Kävin myös mun ihan vakkari paikalla eli linnanraunioilla. Voijuku, pienenä sinne piti aina päästä seikkaileen. Ja pakko sanoo, että lauantai-iltana, hämärässä, ilman kännykän akkua toi oli vähintäänkin yhtä kuumottavaa. Päivän päätteeks mentiin vielä ihanalle illalliselle perheen kanssa. Tulin just koulusta ja mulla alkoi syysloma, jonka kunniaks aletaan kohta tekeen tortilloi haha! Huippu kivaa syyslomaa kaikille kellä se huomenna alkaa tai on alkanut jo, ja tsemii kouluun teille muille! Nähään pian

6 kommenttia:

  1. meillä kait alkaa loma vasta ens viikon perjantaina ja kestää seuraavan viikon x)

    VastaaPoista
  2. Miten saat valkoisen tubepalkin? Mulla ei enää toimi vanha ohje... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katson aina tästä osoitteesta sen ohjeen! Toivottavasti oli jotain apua edes :) http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/12/uuden-valkoisen-youtube-palkin-tekeminen.html

      Poista
  3. Tosi kivoja kuvia nää! Tykkään ihan sikana blogistas koska tää on niin valoisa ja iloinen! Jatka samaan malliin!(:

    VastaaPoista