sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Mother's day ♡

äitinpäivä 15 011 äitinpäivä 15 045-horz äitinpäivä 15 038 sisko 021-horz 30.4 137 30.4 120 Ihanaa äitienpäivää teidän upeille äideille sekä etenkin mun omalle maailman parhaalle mamille!
Meillä on aina tapana äitienpäivänä tehdä iskän kanssa isompi aamiainen ja tänäänkin ruokapöydällä oli jos jonkinmoista herkkua! Oon ollut nyt koko viikonlopun töissä ja oon tykännyt kovasti, rakastan niin paljon mun alaani! Tänäkin aamuna kun olin saavuttanut joka vuotisen äitienpäivä aamupala ähkyn, lähdin pikimmiten onnellisena duuniin. Mua on piristänyt myös viimepäivien aivan ihanat ilmat! Täälläkin päin on jo lehtiä puissa ja nurmikko vihertää. Eilen satoi vettä illalla kun pääsin kotiin ja tuoksui niin kesälle ja vihreälle, nautin tästä! Seuraavasta aiheesta en nauti, en sitten yhtään nimittäin mun autokoulu. Oon nyt siinä vaiheessa, että teoriakoe ja inssi häämöttää jo ja etenkin teoriakokeeseen pitäis päästä pikapikaa, mutta ainut pieni problemo on fakta etten osaa yhtään mitään. Teen teoriakoe harjoituksia netissä päivittäin ja eilen päästin ilon kiljahduksen kun monen monen yrityksen jälkeen pääsin kokeen ensimmäistä kertaa läpi (Tietty niitä virheitä oli just se 8) Oon alkanut jo katua kovasti koko autokouluun lähtemistä. Mutta pakko nostaa hattua teille kaikille kellä se kortti on nimittäin, vaikka tiesinkin et se tulee olemaan todella vaikeeta niin tällä hetkellä koko ajokortin saanti tuntuu enempi mahdottomuukselta! Mutta pitää vaan jaksaa treenaa ja tsempata ja ehkäpä vielä jonain päivänä mutkin löytää auton ratista! Nyt siirryn vaihteeksi kyseisten tehtävien pariin tuskailemaan! Kivaa alkanutta viikkoa kaikille teille :)

12 kommenttia:

  1. Tosi upeita kuvia sulla :) !

    http://unelmiensaperassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. todellakin upeita kuvii, ihanan pirteitä ja valosii :'D

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä noihin autokouluhommiin! Itellä teoriaosuus meni heittämällä läpi sekä B että BE teoriassa, mut okei, sanotaanko et oon aina hiffannut liikennejutut varsin helposti ja etenkin kuvatehtävät on mulle helppoja noin yleensäkin. Mut kyllä se siitä, niitä virheitä kun kummiskin saa tulla :) Ja inssiä hermoilin ihan turhaan, ei siinä itseasiassa täydellisesti tarvi osata ajaa! Toi BE:n ajokoe sit onki se mikä mua hermostuttaa.... en vaan usko et opin ajamaan saati peruuttamaan iso peräkärry perässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Joo en käsitä miten tää onkaan niin vaikeeta mulle :D! Tsemppii sulle kamalasti tohon BE:n kokeeseen!!! :)

      Poista
  4. Oi kuinka herkulliselta näyttääkään tuo piirakka ja namnam konvehteja. :p Täällä yks tämmönen herkkusuu joka rakastaa kaikkea suklaata! <3

    VastaaPoista
  5. Oi miten ihanan valoisia kuvia :-)

    VastaaPoista