maanantai 4. toukokuuta 2015

4.5.2015

kajaani 015 kajaani 085-horz P1014811 P1014843-horz P1014846 kajaani 027 Vietin mun vapun vähän eritavalla nimittäin torstaina lähdin iltajunalla suoraa töistä ja suuntasin kauas pohjois-suomeen mun mummilaan. Oli kuitenkin ihana viikonloppu. Vappu aamu vierähti kaupungilla kahvilassa istuskellen ja odotellen vappumarssia! Muuten vietin viikonlopun vaan mummia autellessa ja kävin myös kiertämässä parit vakkari kaupat. Eilen istuin taas koko aamun ja aamupäivän junassa ja  matka vierähti tosi nopeeta, koska kattelin vaan Netflixiä ja voiei oon ihan koukussa Teen wolfiin, en tiiä pitäiskö itkee vai nauraa koska en voi uskoo et oikeesti katon sitä sarjaa haha. illalla vietin vaan pitkästä aikaa aikaa mun siskon kanssa. Tänään mulla oli töistä vapaata, joten oon vaan ollut ulkona ja levännyt viikonlopun univelkoja pois. Mulla on taas pitkästä aikaa paljon intoo postailla johtuen varmaan faktasta että ilta myöhälläkin on vielä valoisaa ja muutenkin kesän merkkejä alkaa näkyä enemmän ja enemmän! Ja kuviakin löytyy vaikka millä mitalla, joten stay tuned!!

5 kommenttia:

  1. Ihanan värikkäitä kuvia! Iski kauhee kateus, kun en päässy tänä vappuna torille ostaa omaa palloa!:D

    sofiaelizabetha.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!! Ihan ymmärrettävää, itsekin salaa himoitsin noita palloja!!! :DD

      Poista
  2. Eivitsit miten ihania kuvia! Onko noi jätskit muuten hyviä? On tehnyt pari kertaa mieli ostaa, mutten oo koskaan uskaltanut... Supersöpöjä ne ainakin on :-)

    www.meri-mmm.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti!! Haha itsekin ostettiin just lähinnä ton ulkonäön takia ne, mutta oli kyllä myös superhyviä, joten kannattaa maistaa!! :)

      Poista
  3. Upeita kuvia, toi kakku näyttää aivan ihanalta! :-)

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista