torstai 4. syyskuuta 2014

Life is what happens to you while you're busy making other plans

Ariana Grande - Break free
IMG_8298 IMG_6042 IMG_8367 ylppärit 019
Tulin just kotiin mun uudesta ja viimeisestä työssäoppimis paikasta. Tällä hetkellä oon tositosi väsynyt, mutta halusin tulla jakaan teille muutamat kuvat. Tää mun viimeinen duuni kestää 3 viikkoa, ja voin jo näin muutaman ekan päivän jälkeen sanoo, että en tuskin tuu postailemaan arkisin ollenkaan, koska teen taas perus työpäivää eli 9.00-17.00 plus puolentunnin pyöräilyt, joten illalla kun viimein pääsen kotiin ei tuu kyllä heti ekana mieleen lähtee kuvailemaan. Viihdyin tosiaan silti tosi hyvin tuolla ja oon muutenkin tykännyt mun alasta vähintäänkin yhtä paljon kun 6 vuotiaana ajattelin. Haluun vaan kokoajan oppia kaikkee uutta ja oon tosi innoissani haha! On myös hassua, että huhtikuussa tää puolen vuoden työssäoppiminen tuntu ihan ylitsepääsemättömän pitkältä ajalta, ja nyt on 17 viikkoo jo takana päin! Kivaa loppuviikkoa ja viikonloppuu teille

4 kommenttia:

  1. Missä oot työssäoppimisessa? Ja mitä koulua käyt? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kukkakaupassa, ja opisikelen floristiksi! (:

      Poista
  2. Oivoi miten ihana postaus! Kiva toi youtubepalkki kun oot koodannut sen valkoseksi :)
    http://hastobe-mypath.blogspot.fi/

    VastaaPoista