sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Last few days

LSISI IMG_8792 LSIS IMG_8777 Mun viikonloppu on mennyt tosi mukavissa merkeissä! Perjantaina mun sisko tuli viikonlopuks kotiin ja vietin myös aikaa Kertun kanssa. Eilen löhöiltiin vaan kotona, ja tänään lähdin heti aamusta isin kanssa lenkille ja päivällä käytiin siukun kanssa ottamassa kuvia! Rakastan syksyä ja se onkin mun ehdoton lemppari kuukausi. Just tästä syyskuusta jouluun on vuoden parasta aikaa! Syksysin saa käyttää ihania vaatteita, illat pimenee ja voi polttaa ihanan tuoksusia kynttilöitä, ulkona on tositosi kauniin näköstä kun lehdet on värikkäät ja ilmat viilenee. Musta tuntuu, että oon ainut joka ajattelee näin haha! Miten teidän viikonloppu meni? Mulla ilta jatkuu ihan vaan sarjojen katselulla ja voimien keräämisellä tulevaa työviikoa varten (: 

4 kommenttia: