tiistai 1. heinäkuuta 2014

@Helsinki

tiinan 030-horz tiinan 106 tiinan 058-horz tvOon viettänyt viimeset viisi päivää ihanissa merkeissä. Torstaina suunnattiin junalla Helsinkiin siskon kanssa, jossa meitä vastassa oli mun serkku. Päivä meni kauppoja kierrellessä, meidän vakio paikassa eli Vapianossa lounastaessa, sekä kahviloissa istuskellen. Illalla jatkettiin matkaa meidän mummolaan, ja siellä olinkin sunnuntaihin asti. Sunnuntai aamuna lähdettiin takaisin Helsinkiin, josta siukku suuntas kotiin, mutta äiti oli mua vastassa hotellilla johon jäätiin vielä yhdeksi yöksi! Oli kyllä ihan huippu kiva pieni reissu, koska tänä kesänä ei päästy lähtemään ulkomaille mun ja siskon töiden takia. Nyt oon tositosi väsynyt, mutta lisää postauksia on tulossa heti kun kerkeen ja jaksan alkaa selailemaan viimeisetkin kuvat!

4 kommenttia:

  1. tosi hyviä kuvia! :) liityin lukijaksi

    http://miraellaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia! tuli ikävä helsinkiä:(

    http://mrsglamorouss.blogspot.fi/ täs viel mun blogi:)

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon! Ja Helsinkiin on kyl aina yhtä ihana mennä (: !!

    VastaaPoista