lauantai 21. kesäkuuta 2014

Juhannus

juhannus! 111 juhannus! 037 juhannus! 090 juhannus! 024 juhannus! 115 juhannus! 067 Hyvää juhannusta teille! Vietin juhannuksen kotona perheen kanssa mm. Grillaillen,  leffoja  katsellen,  uiden, ja muutenkin kesästä nauttien.  Sovittiin Kertun kanssa, että mentäis melomaan, kuvaileen ja katsoon auringon nousua hänen töiden jälkeen. Joten lähdin sinne päin joskus kolmen aikaan aamuyöstä. Melottiin tollaselle pienelle pellolle, jossa olikin just poltettu kokko. Siinä sitten otettiin kuvia, ihasteltiin auringonnousua, ja vaan istuskeltiin heinikossa. Oli kyllä tosi kiva päätös mun juhannukselle. Viiden jälkeen aamulla olin kotona super väsyneenä. Kohta suuntaan saunaan ja siitä varmaan aika piaan nukkumaan. Vaikka toi sää ei nyt ihan paras mahdollinen olekkaan (Pyöräilessä mulla oli villavaatteet, tuulipuku, lapaset ja pipo) On mun kesäfiilis silti tosi hyvä, joka varmaan johtuukin muutaman viikon lomasta, joka mulla alkoi pari päivää sitten! Postauksiakin siis tulossa pian :)

7 kommenttia: