torstai 1. tammikuuta 2015

Today is the first blank page of a 365 pagebook write a good one

jalusta 211 tapani 316-horz Sain mun siskolta ihan huikeen lahjan Jouluna, nimittäin tollasen Slush makerin! En ees tiennyt et tollasia on olemassa haha. Aina kun ollaan Lohjalla käydään Apsilla ja ostan slushia ja nyt voin tehä sitä hetkessä ite kotona awesome! Mun kesä on nyt turvattu. WOA-horz Oon nyt lomalla pitänyt hiuksia oikeestaan joka päivä letillä. Se on vaan niin helppoo jos lähtee johonkin niin tarvii vaan avata hiukset ja on kivat kiharat! Oon myös vältellyt suoristusraudan käyttöö, jottei mun hiukset ihan kuolis! koski 077 jalusta 131 En tiedä mitään parempaa kun illalla nukahtamisen ilman, että tarvii herätä aikaisin aamulla! Voi tehdä rauhassa kaikkee ja mennä nukkumaan sitten kun väsyttää. Ite oon vielä sellanen, että mietin arkena aina "Nyt jos nukahtaisin kerkeen nukkuu 8 tuntia ja 12 minuuttia" Ja toi on oikeesti niin ärsyttävää! Tulin just Lohjalta kotiin jossa vietin mun uudevuoden ja oli tosi tosi kivaa. Nyt vaan rentoilen kotona tän illan ja vaihdan pakkaukset, koska huomenna lähden mun mummilaan vähän kauemmaksi ja päivä meneekin vaan junassa istuen. Mun loppuloma on ihan täynnä tekemistä, mutta alkuloman vietin vaan kotona joten just ihan kiva. Oon vielä ensviikon töissä ja sitten palaan pitkästä aikaa takasin kouluun. Nyt jatkan iltaa New year's eve - Leffan parissa. Ihan super mahtavaa vuotta teille jokaiselle. Love yoou

6 kommenttia:

  1. Sun blogi pääsi parhaimpien joukkoon mun linkkaa blogisi-postauksessa! :-)

    http://oonajohannaa.blogspot.fi/2015/01/linkkaa-blogisi-tulokset.html

    VastaaPoista
  2. Pirteä, kaunis ja hyvä kirjoittamaan ^^ (y) Propsit!

    VastaaPoista
  3. sulla on tosi ihanat hiukset ja kiva blogi muutenki! :-)

    VastaaPoista