maanantai 28. heinäkuuta 2014

Rantapäivä

Enrique Iglesias ft. Flo Rida - There goes my baby
IMG_7356 IMG_7339 IMG_7333 IMG_7368 IMG_7273Aurinkoa, uimista, hyvää ruokaa, parasta mahdollista seuraa, rentoilua, ja muutenkin vaan kesästä nauttimista on sisältynyt mun viikonloppuun. Vietettiin huippu kiva lauantai ilta tyttöjen kanssa rannalla ja oon pelaillut krokettia ja heittänyt tikkaa parin päivän aikana enemmän kun koko kesänä mun pikkusen serkku pojan kanssa, joka oli meillä hoidossa. Mun eilinen ilta ei sitten mennytkään niin putkeen, juoksu lenkki keskeytyi nimittäin vähän huonommin, koska kaaduin keskellä metsää ja nyrjäytin mun toisen nilkan pahasti. Aamulla kävin näyttämässä tätä lääkärille ja sain urheilukiellon sekä muutaman päivän saikkua...great! Nyt yritän kävellä mahdollisimman vähän ja iltaa jatkankin luultavasti leffan parissa. Ihanaa loppu lomaa teille!

7 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia ja kirjoitat mukavasti. Nätti ulkoasu :) Liityin lukijaksi

    http://fashionsivu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oii miten ihania kuvia! :3
    Ihana kesäfiilis :)

    VastaaPoista
  3. Tosi mukavia biitsikuvia :) Alkoi kamalasti tehdä mieli lähteä vain rannalle hyvän ruoan ja kaiffarin kera!

    VastaaPoista